Pro úspěšné firmy je klíčové vytvářet a udržovat pevné vztahy se zákazníky. K tomu slouží CRM (Customer Relationship Management) systémy, které umožňují efektivní správu a organizaci všech aktivit. Jedním z takových systémů je Intuo – Company Intelligence, který poskytuje snadné a přehledné řešení pro řízení vztahů se zákazníky, ať už stávajících či potenciálních.
Řiďte přehledně vztahy se zákazníky pomocí Intuo – Company Intelligence
Komplexní přehled o zákaznících: Díky systému Intuo máte kdykoliv k dispozici komplexní informace o každém zákazníkovi. Umožňuje správu veškerých důležitých informací jak o firmách, tak o jednotlivcích a vazbách mezi nimi.
360° pohled nad zákazníkem: Jednou z klíčových funkcí systému Intuo je tzv. 360° pohled, který poskytuje úplný přehled o všech aktivitách a interakcích (jako jsou telefonáty, emaily, schůzky nebo nabídky) s konkrétním zákazníkem. Tato funkce je nesmírně užitečná například v případě, kdy potřebujete okamžitě zastoupit kolegu – stačí otevřít Intuo a získáte všechny relevantní informace.
Správa obchodních příležitostí: Intuo se stává cenným nástrojem také v oblasti obchodu. Díky evidenci příležitostí a sledování průběhu obchodních aktivit můžete snadno analyzovat vývoj potenciálních příležitostí.
Proč zvolit právě Intuo?
Systém Intuo není pouhým nástrojem pro správu vztahů se zákazníky – zlepšuje s nimi komunikaci a také usnadňuje spolupráci v rámci organizace, díky čemuž získáte komplexní přehled! Intuo Vám umožní mít vše pod kontrolou – od prvního kontaktu s potenciálním zákazníkem až po dlouhodobou spolupráci s těmi stávajícími.