Intuo se v obchodních firmách postará o několik zcela klíčových oblastí.
Contact Management – řízení aktivit
Každá aktivita, každý obchodní kontakt se zákazníkem je uchováván. Každý člen týmu tak má přesné informace o aktuálních událostech u zákazníka. Příprava na jednání zabere menší čas, dostupné informace jsou přesnější a hlavně nejsou v jednotlivých hlavách rozptýlených jedinců, ale jsou tam, kde mají být, ve firmě.
Nabídky – šablony
Intuo podporuje práci s katalogem a vytváření nabídek, případně položkových nabídek. Obchodníci mají lepší nástroj pro přípravu svých nabídek.
Semafor příležitostí
Obchodní ředitel může sledovat průběh jednotlivých příležitostí a pomáhat týmu obchodníků nebo jednotlivcům k vyšší úspěšnosti v jednotlivých případech. Lepší vyhodnocování příležitostí vede i k vyšší flexibilitě na trhu a k rozvíjení vlastního obchodního know-how, protože z vítězství i proher je možné vyvozovat objektivní závěry a využít je při dosahování firemních cílů.
Vyhodnocování činnosti obchodního týmu
Obchodníci mohou být hodnoceni nejen na základě „tvrdých čísel“, ale i na základě přesnějších informací o jednotlivých aktivitách. Obchodní ředitel může dostávat automatizované reporty za celý tým, jednotliví obchodníci mohou dostávat například týdně report o svých aktivitách v porovnání s výkony ostatních, uvidí tak například počty telefonátů, schůzek, příležitostí, jednání, nabídek atp.
Chcete vyšší výkon svého obchodního týmu?
Více o řešení Intuo obchod se dozvíte ZDE.
Pořiďte si Intuo jako například společnost MEIXNER & HANUŠ a.s. Czech republic.
Máte více než 10 uživatelů? Objednejte si bezplatné předvedení systému.