Intuo pro obchod

Jak efektivně řídit obchodní aktivity ve firmě?

Intuo pro obchod pomáhá zefektivnit firemní procesy, lépe spravovat a sdílet informace. Poskytuje jednotné prostředí pro řízení jakýchkoliv obchodních aktivit, jako jsou nabídky, příležitosti, schůzky, emaily apod. Tyto informace mohou jednotlivé týmy / uživatelé mezi sebou sdílet, a zajistit tak vzájemnou zastupitelnost. Manažeři získávají kompletní přehled o dění ve firmě. Řešení Intuo pro obchod získalo ocenění Pozoruhodný produkt 2022 – více se dozvíte ZDE.

Podívejte se na naše video o řešení Intuo pro obchod.

Intuo pro obchod ve Vaší firmě podpoří:

  • kompletní záznamy obchodních aktivit (příležitost, nabídka, objednávka, telefonát, schůzka, email, služba…),
  • centralizované informace v tzv. 360 stupňovém pohledu,
  • dynamické pohledy na aktivity jednotlivců, oddělení i celé společnosti,
  • komplexní přehled o dění ve firmě v reálném čase,
  • automatizaci obchodních a dalších procesů,
  • snadný monitoring a reporting činnosti obchodního oddělení,
  • napojení na další podnikové systémy (např. ERP).

Stáhněte si zdarma naši infografiku: Jak lépe řídit obchodní aktivity ve firmě?

Díky podrobným informacím o jednotlivých aktivitách lze rychle a snadno přesunout úkoly v rámci týmu, čímž je zajištěna vzájemná zastupitelnost a dokonalá péče o zákazníky.

Velice užitečným nástrojem je tzv. semafor příležitostí, který zobrazuje veškeré otevřené příležitosti obchodníků ve společnosti. Zelená barva znamená vysokou pravděpodobnost uzavření obchodu, oranžová střední a červená pravděpodobnost nízkou.

Přednastavená workflow zajišťují automatizaci Vašich procesů. Ať už se jedná o schvalování či konkrétní úkoly spojené s obchodní činností, vždy dostáváte automatické notifikace do Vaší emailové schránky a sekce úkolů.

Rádi byste se o řešení Intuo pro obchod dozvěděli více? Neváhejte se na nás obrátit!

Rádi Vám připravíme živou ukázku na míru.

Případová studie zdarma ke stažení

Případová studie Medicton Group

Intuo pro obchod pomáhá zefektivnit práci: