Přínosy systému Intuo pro firmu

Pomocí systému Intuo můžete řídit nejrůznější procesy ve firmě, směřovat k lepší zákaznické orientaci, ošetřit rizika a nakonec být mnohem efektivnější než dříve.

Prohlédněte si naši infografiku: 10 důvodů pro Intuo - Company Intelligence!

Řízení firmy

– bezpečnější uchovávání a sdílení klíčových informacích o zákaznících, projektech, apod.
– lepší nástroje pro plánování a vyhodnocování firemních aktivit a akcí,
– vyšší flexibilita při reagování na přání a potřeby zákazníků,
– vytěžování historických informací pro další obchodní jednání a nové projekty,
– dokonalejší zadávání, kontrolování a vyhodnocování úkolů,
– podpora týmová spolupráce – rychlejší práce s přesnějšími informacemi,
– efektivnější a rychlejší příprava na porady,
– předcházení kritickým stavům,
– vyšší míra proaktivity vůči zákazníkům,
– lepší schopnost reagovat na měnící se podmínky na trhu,
– automatická eskalace aktivit pomocí workflow,
– zrychlení obchodního cyklu a lepší vytěžování příležitostí.

Řízení projektů

– projekty a jejich řešitelé a koordinátoři,
– plánování versus skutečnost,
– eskalace při nedodržování harmonogramu,
– automatická workflow,
– záznamy jednotlivých fází projektu,
– 360-ti stupňový pohled na klíčové informace,
– vyhodnocení projektů včetně rentability.

Řízení lidských zdrojů

– proces záznamu výběrového řízení,
– vyhodnocení uchazečů,
– proces náboru nových zaměstnanců,
– rozvoj lidských zdrojů – vzdělávání,
– bezpečnost citlivých dat,
– podpora plánování interních kapacit.

Správa členské základny

– přehled členské základny,
– komplexní pohled na aktivity a informace,
– event management – podpora pro organizaci akcí,
– bezpečné sdílení informací v týmu,
– historie vztahu s konkrétním členem,
– rychlejší komunikace se členy.

Řízení obchodní činnosti

– rychlejší komunikace se zákazníky (potenciálními i stávajícími),
– obsah komunikace s klienty se stává vlastnictvím Vaší firmy,
– informace lze sdílet v pracovních týmech,
– při odchodu pracovníka nepřijdete o to nejdůležitější – informace,
– evidence veškerých úkolů, příležitostí, realizovaných projektů,
– vyhodnocování aktivit obchodníků (od telefonických kontaktů až po e-maily),
– forecasting obchodních příležitostí,
– sledování plnění úkolů a polohy vozidel obchodníků on-line na mapě.

Řízení servisní činnosti

– plánování servisních zásahů při práci s kalendářem v Intuu,
– evidence jednotlivých strojů, zařízení a servisních zásahů, propojení s dokumentací,
– vykazování služeb jako podkladu pro fakturaci, provázání s ERP systémem,
– schopnost flexibilně přeplánovat zásahy dle situace a zdrojů,
– sledování práce techniků a jejich výkonu,
– sdílení informací o historii servisu, sledování průběhu procesu,
– zlepšení informování klientů včetně možnosti poskytování automatických informací
– provoz dispečinku / help desku,
– možnost generování servisních protokolů,
– rozšiřující možnosti v podobě řešení třetích stran propojených s Intuem.

Marketing

– plánování a řízení marketingových akcí,
– vyhodnocování marketingových aktivit,
– lepší plnění marketingového plánu,
– sledování úkolů v marketingovém oddělení,
– telemarketing a email marketing,
– sdílení podstatných informací včetně komunikace s partnery,
– automatická eskalace díky workflow.