Semafor příležitostí umožňuje obchodnímu řediteli sledovat vývoj aktuálních příležitostí a při delší době používání s odborným uvážením predikovat vývoj obchodních případů v příštích 3, 6 a 12 měsících.
Reporty o aktivitách obchodníků umožní obchodnímu řediteli vyhodnocovat výkon týmu i jednotlivců, soustředit se na pomoc v dosažení vytyčených cílů a v efektivních konzultacích k jednotlivým obchodním případům.
Obchodní ředitel má výborné podklady pro poradu s obchodním týmem a dále může část odměn obchodnímu týmu rozdělovat nejen dle tvrdých dat z ekonomického systému, ale i dle přesných informací o výkonu jednotlivců optikou realizovaných aktivit.
Obchodní ředitel si může být jist, že v případě mimořádného výpadku obchodníka stačí „přecvaknout“ jeho aktivity a úkoly na jiného člena týmu a žádná obchodní příležitost nebude zmařena.
CRM systém dává obchodnímu řediteli prostor věnovat se přímo řízení celého obchodního týmu a významným zákazníkům.
Při propojení s DMS systémem poskytuje též nástroje pro rychlejší tvorbu kvalitních nabídek a dalších podkladů, jako jsou například kupní smlouvy.
CRM systém též zjednodušuje předání hotového obchodního případu k realizaci či distribuci.