Intuo pro home office

Jak zajistit efektivní práci z domova v rámci home office?

Intuo pro home office nabízí skvělé nástroje pro efektivní práci z jakéhokoliv prostředí – ať už jsou zaměstnanci v kanceláři, na pracovní cestě nebo pracují z domova v rámci home office. Intuo podporuje snadnou a efektivní spolupráci ve společnosti a sdílení zásadních informací bezpečnou cestou. Řešení Intuo pro home office získalo ocenění Pozoruhodný produkt 2020 – více se dozvíte ZDE.

Intuo pro home office ve Vaší firmě podpoří:

  • řízení a spolupráci týmů, ať už sedí spolu v jedné kanceláři nebo jsou geograficky rozptýlené,
  • automatizaci firemních procesů,
  • řízení a sdílení informací snadno a bezpečně,
  • vzájemnou zastupitelnost kolegů a dokonalou péči o Vaše zákazníky,
  • záznamy a monitoring aktivit, ať už jednotlivce či napříč celou společností,
  • komplexní přehled o dění ve firmě, a to v reálném čase.

Intuo pro home office umožňuje svým uživatelům mít potřebné informace vždy po ruce, a to v tzv. 360 stupňovém pohledu. Záznamy a reporty veškerých aktivit, jako jsou emaily, telefonáty, schůzky, nabídky, příležitosti apod., poskytují manažerům výborný přehled o práci a výsledcích jednotlivých oddělení i společnosti jako celku.

Chcete se o řešení Intuo pro home office dozvědět více? Stáhněte si zdarma naši zábavnou infografiku nebo se na nás neváhejte obrátit

Intuo pro home office usnadňuje a zefektivňuje práci: