CRM systém Intuo pomáhá řediteli servisu řídit jednotlivé servisní techniky či pracovníky servisu. Plánovat servisní zásahy pomocí dispečinku, a to nejen ve vazbě na volné zdroje (kalendáře v Intuu), ale i v závislosti na termínech PBTK u zařízení a dodaných produktech.
Katalog zařízení pak umožňuje vidět veškerou historii u zařízení, vykazovat práci v jednotlivých servisních zásazích a sdílet klíčové technické informace.
Ředitel servisu má plnou kontrolu nad jednotlivými servisními zásahy a může být pomocí automatických reportů informován o výkonu jednotlivců či celého týmu.
Příprava na porady je jednodušší díky přehledu o stavu a výkonu celého oddělení.
Systém též usnadní fakturaci výkonů a může poskytovat informace k fakturaci například ERP systému v případě integrace.
K řešení Intuo si můžete rovněž pořídit aplikaci MST (Mobilní servisní technik), která významně pomáhá v plánování a řízení servisu ve firmě.