Webinář: Řízení firemních procesů a nástroje pro home office, 16. 9. 2020

Jak nejlépe řídit Vaše procesy ve firmě? Co je důležité pro efektivní práci z „home office“? Jak lze získat komplexní přehled o dění ve Vašem oddělení nebo napříč celou společností?

Zveme Vás na webinář

ŘÍZENÍ FIREMNÍCH PROCESŮ A NÁSTROJE PRO HOME OFFICE

V rámci webináře se zaměříme na řízení firemních procesů a nástroje pro home office. Představíme Vám výkonný BPM (Business Process Management) systém Intuo – Company Intelligence a jeho řešení pro home office, které nabízí dokonalé nástroje pro efektivní práci z jakéhokoliv prostředí, ať už jste v kanceláři, na pracovní cestě nebo pracujete z domova. Intuo umožňuje svým uživatelům mít potřebné informace vždy po ruce, a to v tzv. 360stupňovém pohledu. Záznamy a reporty veškerých aktivit a procesů poskytují skvělý přehled o práci a výsledcích ve firmě.
Intuo pro home office získalo ocenění Pozoruhodný produkt 2020 (více ZDE).

TERMÍN: 16. 9. 2020, 10.00 – 10.20 hod.

CENA: Zdarma po registraci níže

REGISTRACE ZDE