Výsledky průzkumu mezi manažery v servisně orientovaných organizacích

Řízení a plánování servisu, dispečink, servisní technici

Naprostá většina našich respondentů uvedla, že jim ve společnosti neusnadňuje práci žádné automatické workflow. Zároveň ani servisní technici nemají k dispozici žádnou moderní aplikaci, která by jim pomohla evidovat potřebné informace při realizaci servisního zásahu. I přesto se ale většina zaměstnanců cítí být spokojena s řešením, které aktuálně používají pro řízení a plánování činnosti servisu.

NEMOHLI BY MÍT SERVISNÍ PRACOVNÍCI LEPŠÍ NÁSTROJE?

JAK LZE JEJICH PRÁCI UDĚLAT PŘÍJEMNĚJŠÍ A EFEKTIVNĚJŠÍ?

31 % respondentů přiznalo, že pro činnost servisu nepoužívají žádné aplikace. Jak tedy servis řídí a plánují?

Zároveň 14 % uvedlo, že používá standardní excelovské tabulky, což také není vhodný způsob, jak efektivně a snadno servis řídit.

Pouze 14 % respondentů má ve firmě nasazené nějaké automatické workflow, které pomáhá servisním procesům. Příkladem může být workflow, kdy po zpracování nového servisního požadavku dostane konkrétní servisní technik automatické upozornění na požadovaný servisní zásah. To významně usnadňuje práci celému servisnímu oddělení, eliminuje rizika lidských chyb a opomenutí a zajišťuje, že vše bude provedeno řádně a v termínu.

75 % firem nemá pro své servisní techniky k dispozici žádné mobilní aplikace, které by jim usnadnily práci při výkonu servisního zásahu.

Servisně orientované organizace se tak často potýkají s potížemi, jako je nízká efektivita práce, nedostatečná koordinace mezi dispečinkem a servisními techniky, slabé nástroje pro vykazování práce, roztříštěné informace o zákaznících a strojích a neautomatizované firemní procesy.

NEBYLO BY SKVĚLÉ, KDYBYSTE DOSTALI DO RUKY TAKOVÉ NÁSTROJE, KTERÉ VAŠEMU SERVISNÍMU ODDĚLENÍ A DALŠÍM ZAMĚSTNANCŮM USNADNÍ PRÁCI?

SEZNAMTE SE S ŘEŠENÍM INTUO SERVIS!

7 oblastí, které Vám Intuo Servis zajistí:

  • kompletní evidenci zařízení a strojů včetně sledování servisních aktivit,
  • efektivní zpracování servisních požadavků a optimalizaci práce techniků,
  • 360° pohled na firemní informace v kontextu,
  • efektivní výkon servisního zásahu za pomoci aplikace Mobilní Servisní Technik,
  • detailní podklady pro fakturaci,
  • automatizaci firemních procesů pomocí workflow,
  • skvělé nástroje pro monitoring a vyhodnocení práce servisních techniků.

Neváhejte nás kontaktovat!