Jak zajistit efektivní práci z domova v rámci home office?
Intuo pro home office nabízí skvělé nástroje pro efektivní práci z jakéhokoliv prostředí – ať už jsou zaměstnanci v kanceláři, na pracovní cestě nebo pracují z domova v rámci home office. Intuo podporuje snadnou a efektivní spolupráci ve společnosti a sdílení zásadních informací bezpečnou cestou. Řešení Intuo pro home office získalo ocenění Pozoruhodný produkt – více se dozvíte ZDE.
Stáhněte si zdarma naši infografiku: Intuo pro home office!
Intuo pro home office ve Vaší firmě podpoří:
- řízení a spolupráci týmů, ať už sedí spolu v jedné kanceláři nebo jsou geograficky rozptýlené,
- automatizaci firemních procesů,
- řízení a sdílení informací snadno a bezpečně,
- vzájemnou zastupitelnost kolegů a dokonalou péči o Vaše zákazníky,
- záznamy a monitoring aktivit, ať už jednotlivce či napříč celou společností,
- komplexní přehled o dění ve firmě, a to v reálném čase.
Intuo pro home office umožňuje svým uživatelům mít potřebné informace vždy po ruce, a to v tzv. 360 stupňovém pohledu. Záznamy a reporty veškerých aktivit, jako jsou emaily, telefonáty, schůzky, nabídky, příležitosti apod., poskytují manažerům výborný přehled o práci a výsledcích jednotlivých oddělení i společnosti jako celku.
Chcete se o řešení Intuo pro home office dozvědět více? Neváhejte se na nás obrátit!
Intuo pro home office usnadňuje a zefektivňuje práci:
- ředitelům společnosti,
- všem zaměstnancům a uživatelům řešení,
- v oblasti řízení vztahů se zákazníky,
- řízení projektů a úkolů,
- manažerského rozhodování
- i řízení firmy jako celku.